Hi, mijn naam is
Linda Even.

Of ik nog normaal naar een menukaart kan kijken?

Haha, nee niet meer! Zelfs als ik niet aan het werk ben, duurt het even voordat ik gekozen heb. Ik zie namelijk zoveel kansen om je menukaart slimmer in te richten en daardoor meer omzet en winst te maken. Of juist te ondersteunen in personeelsuitdagingen.

Je menukaart kan dat verschil maken. Tussen stress en met enthousiasme werken. Tussen ‘het is niet gelukt dit jaar’ en je doelen en targets met gemak voorbijstreven.

DROMEN….
Vaak zie ik enorm veel potentie in een menukaart. De meeste horecaondernemers zien die kansen zelf nog niet (logisch, ieder zijn expertise). Wat we gemeen hebben, zijn dromen en ambities. Willen groeien.

Ze willen vérder. In omzet, door naar die volgende miljoen of zelfs een nieuwe locatie erbij. Hun gast nog blijer maken. Nog meer creativiteit in hun gerechten brengen. Vaker vrij of op vakantie. Naar het volgende niveau.

Ik wil je uitdagen om nog origineler te zijn. Ver voorbij dat wat we gewend zijn. Lef te hebben. Kansen te pakken. Het te doen op jouw manier. Ondersteund door slimme, bewezen principes en onderzoeken. Zodat je nog meer kunt betekenen voor jouw gasten.

REPRESENT POSSIBILITIES.
Ik laat je graag zien wat er mogelijk is. Het vraagt om op een andere manier naar jouw kaart en aanbod kijken. Een manier die je misschien nog niet gewend bent, maar die je heel veel kan opleveren.

“In de eerste maand met de nieuwe kaart draaiden we +34% extra omzet: dat betekende €25.136,- extra omzet.” Lees hier het artikel.

Wat is er voor jou mogelijk met je menukaart? Lijkt me leuk om je te spreken tijdens de Menukaart Quick Scan. Deze is speciaal voor ambitieuze horecaondernemers, restaurantgroepen en -ketens.

menukaartmeisje-linda-even

Meer over Linda

HOE DIT AVONTUUR BEGON VOOR MIJ…
Bijna 10 jaar geleden maakte ik mijn eerste menukaart voor de zaak van mijn ouders. Mijn eerste bijbaantjes waren in de horeca, waaronder in de zaak van mijn ouders. Ik was super enthousiast over de resultaten van de nieuwe menukaart en besloot dat ik hier veel meer horecaondernemers mee wilde helpen. Ik studeerde af in Communicatie & Multimedia Design en begon mijn bedrijf. Toen had ik er niet van kunnen dromen, hoe dit avontuur zou lopen.

INMIDDELS IS ER VEEL VERANDERD.
In 2018 is er voor ruim 82 miljoen verkocht met menukaarten waaraan ik heb bijgedragen. Geef ik workshops en lezingen voor o.a. Misset Horeca, Koninklijke Horeca Nederland en andere toffe namen voor horecaondernemers die het beste niveau en hun dromen nastreven. Werk ik met restaurants, restaurantgroepen en -ketens naar nieuwe (omzet)records. In Nederland en Europa.

MAAR IK BEN OOK NOG LANG NIET KLAAR.
Iedere ochtend als ik in de spiegel kijk, zie ik mijn favoriete quote die me daaraan herinnert. En een glimlach bezorgt. Er is nog zoveel meer ambitie. Nog zoveel grootse resultaten te behalen met de leukste, ambitieuze klanten.

“De samenwerking ervaar ik erg positief. 

 

Wij vonden het erg nuttig om iemand van buitenaf eens met een frisse blik mee te laten kijken. Door de kennis over het keuzegedrag van gasten te combineren met analyses binnen ons bedrijf, heeft Menukaartmeisje.nl ons de middelen geboden om beter te sturen op wat wij belangrijk vinden. We verkopen iets meer voorgerechten, maar vooral meer desserts. De gerechten die extra aandacht krijgen, worden ook meer verkocht.”

Freek van der Valk  – General Manager Van der Valk Hotel Ridderkerk


Klik & scroll hier voor meer ervaringen van klanten

Wat ik precies doe.

Menukaartmeisje optimaliseert menukaarten om zo meer winst te genereren voor restaurants. Ze helpt horecaondernemers om met hun menukaart herhaalbezoeken te stimuleren, gasten te helpen kiezen en de gemiddelde bestedingen flink te verhogen.

 

De lange versie…Waarom ik doe wat ik doe. 

Ik help horecazaken om nog succesvoller te zijn, dankzij hun menukaart. Met veel enthousiasme, want voor mij zijn restaurants en terrassen de plekken waar we ontspannen. Waar we lachen. Nieuwe smaken proeven. Gezellig samen zijn. Dat goede gesprek hebben. Lekker in de zon zitten. Bijkletsen met een vriendin die je al heel lang niet meer gezien hebt. Even alles van werk en andere beslommeringen vergeten. De eerste hap nemen en weer net zo blij zijn al de eerste keer dat je het bestelde. Een tevreden glimlach na een fijne avond.

Enthousiast zijn over dat nieuwe gerecht dat je hebt geproefd. Geïnspireerd zijn geraakt door de dedication van dit restaurant. Omdat alles klopt. Je weet dat je gegeten hebt op een plek die ooit iemands droom was. Die het gewoon heeft waar gemaakt! De acties heeft ondernomen om te zorgen dat er een plek is waar ze samen mensen blij maken. De wereld eigenlijk nog mooier maken. Een plek waar het fijn is. Waar je geniet. Waar je de perfectie van de combinatie tussen de ingrediënten van het gerecht ervaart. Proeft.

Een plek waar je gezien wordt. Waar je jij bent. Een plek waar je kunt eten wat je wilt eten. Een plek waar je kunt kiezen. Voor jouw favorieten. Een plek waar je kunt relaxen. Ontspannen. Nieuwe avonturen kunt beleven. Op je bord. Aan tafel. Nieuwe ontdekkingen doet. Groot of klein. Een plek waar je nieuwe vrienden maakt. Waar je terugkomt met oude vrienden. Steeds weer. Een mooie traditie. Een plek waar je nieuwe ideeën bedenkt. Waar je brainstormt. En groeit.

Zo’n plek bieden mijn klanten. Ik ben zó blij, dat ze ooit genoeg in hun droom geloofden om het waar te maken. Dat zij hun droom zijn achterna gegaan om dit te creëren. Om dit te maken. En dat nog steeds doen. Vol enthousiasme. En zorg. Om anderen te laten genieten. Ze ondernamen actie op hun droom. Omdat ze dat belangrijk maakten. Voor zichzelf. En voor hun gezin.

Soms klopt iets gewoon zo. Ik ben dankbaar dat ik dit mag meemaken. Dit is waarom ik met veel plezier doe wat ik doe. Een bijdrage leveren aan nog meer succes voor de plekken & mensen die deze bijzondere ervaringen mogelijk maken.

Hoe ik je daar precies bij help.

In 7 stappen, aan de hand van psychologische en vormgevingsprincipes.
Slimme ideeën. Krachtige strategieën.
Meer weten over hoe dit voor jou werkt? Vraag een gratis Menukaart Quick Scan aan.